10 Aug
10Aug

כמי שעוסק בתחום הנדל”ן, בין כל יתר עיסוקיי, אני אוהב לבחון מעת לעת את האזורים השונים, כדי למצוא את היעד הבא להשקעה.

והנה, הפעם הפתעה! מצאתי! אחרי 15 שנים של בחינת האזור יש את האזור הבא להשקעה! מדובר בדרום תל-אביב. זו שעדיין אינה מוכרת. על שכונת שפירא שמעתם? כן, גם אני נדהמתי. אבל, ביצעתי סקירה של העניין.

לפני כ- 20 שנים הוחלט על “החייאת דרום תל-אביב”. בהתאם פינו תושבים ובנו את מתחם “המושבה האיטלקית”. באותם זמנים, חשבתי לעצמי, נו טוב. מה עוד יכול להיות. איזה ערך מוסף יהיה לבניינים האלה? אלא שצפויה הייתה לי הפתעה.

הפרויקט האיטלקי קם, דירות נחטפו, תושבים מכפר שמריהו, הרצלייה ועוד, בחרו להגיע לדרום תל-אביב. חשבתי לעצמי, טוב, אולי רצו משהו קרוב, אבל הם בטח טועים.

והינה, חולפות השנים, הדירות במושבה האיטלקית מאמירות במחיר. לא יאומן, חשבתי לעצמי. רק לציין שאני ייצגתי – כעו”ד, קונים של הדירות מהקבלנים באותה תקופה, ולאחר מכן את אלו שרכשו דירות יד שניה באותו פרויקט. ועכשיו, אני כבר מגלה את ההזדמנות!!

מהצד הדרומי של שכונת שפירא, בסמוך לפרוייקט האיטלקי, בנו את משרדי המיסוי החדשים של תל-אביב “מתחם ברנר”. המתחם ממש לפני סיום ומאוכלס.

מהצד הצפוני של שכונת שפירא, את התחנה המרכזית החדשה אותה כבר רוצים לפרק ולהרוס. שכונת שפירא עברה “מתיחת פנים” בקנה מידה גדול, ויש עוד תוכניות לעתיד בעניין זה. אומנים רבים נכנסים לגור בתוך שכונת שפירא הנושקת לפרוייקט האיטלקי ולמתחם ברנר. תחנת רכבת בסמוך, תוכניות בניה מאושרות, פינוי בינוי, תמ”א 38 ועוד…

דרום תל-אביב? שאלתי! אז ככה, שכן.

עולה, שההמחירים עכשיו באזור עדיין אינם משקפים את הקפיצה שתהיה במחיר כאשר התושבים הרדומים, לעת עתה, יגלו את הפוטנציאל העז שיש באזור!

וואוו! הדרום שהוא הצפון החדש.


אין באמור לעיל כדי להוות ייעוץ משפטי ו/או עסקי ואין להסתמך עליו בקבלת החלטות כלשהם.



לייעוץ או לקביעת פגישה צור קשר

טלפון: 03-6830030

פקס: 03-6830080

adv.rafaelov@gmail.com