07 Oct
07Oct

נמצאים בתהליך גירושין? זקוקים לליווי משפטי של עורך דין גירושין? תהליך הגירושין יכול להיות תהליך קשה הן רגשית והן מעשית לשני בני הזוג, בעיקר כשיש ילדים משותפים. בכדי שתהליך הגירושין יהיה קצר ככל הניתן ויהווה בסיס לשגרה בריאה יותר לשני בני הזוג ולילדים שלהם, כדאי לשכור את שירותיו של עורך דין גירושין ולקבל ליווי משפטי לכל אורך תהליך הגירושין. 

 

בתי משפט השלום ברחבי הארץ אחראים על דיני המשפחה בישראל והם סובלים בשנים האחרונות מעומס משמעותי בכל הנוגע לתביעות על רקע גירושין. מכיוון שקיים עומס בבתי המשפט לדיני משפחה, הרבה זוגות נשארו ללא פתרון בתהליכי גירושין. על כן, נקבעה תקנה המחייבת כל זוג המחליט להתגרש, לפנות לתהליך גישור לפני הפנייה לערכאות המשפטיות וזאת בכדי שבני הזוג המתגרשים יגיעו להסכמה על הנושאים המהותיים ביותר בתהליך הגירושין כגון:

  • משמורת על הילדים (במידה ויש ילדים משותפים).
  • חלוקת הרכוש המשותף.
  • סכום דמי המזונות.
  • הסדרי ראיה של הילדים. 


כאשר אתם פונים לעורך דין לדיני משפחה בכדי לקבל ליווי בתהליך הגירושין, מומלץ לפנות לעורך דין העוסק גם בגישור. במקרה זה, עורך הדין ינסה להגיע לפתרון הסכסוך בתהליך גישור מסודר של מספר פגישות שבסופו - שני בני הזוג יחתמו על הסכם המפרט את כל הנושאים הרלוונטיים לגירושין.  

 

עורך דין גירושין בבת ים 

 

אם אתם גרים באיזור המרכז, תוכלו להגיע לעורך דין גירושין בבת ים והסביבה ולקבל ליווי משפטי מקצועי לתהליך הגירושין שלכם. אם אתם נמצאים בשלב מתקדם של התהליך ויש ביניכם לבין בן או בת הזוג סכסוך שלא נפתר, תוכלו לנסות לפתור את הסכסוך באמצעות גישור עם עורך דין דיני משפחה, או לחילופין להגיש כתב תביעה כנגד הצד השני. 

 

עורך דין גירושין בחולון לתביעות

 

אם אתם מחפשים עורך דין גירושין בחולון והסביבה, תוכלו להגיע למשרד עורכי הדין רפאלוב ושות'. משרד עורכי הדין רפאלוב ושות' מספק שירותי עורך דין גירושין במרכז הארץ במשרדים בחולון ושירותי גישור לבני זוג הנמצאים בהליך גירושין. 

 

עורך דין גירושין במרכז - משרד עורכי הדין רפאלוב ושות'  

 

שירותי הליווי המשפטי והגישור של משרד עורכי הדין רפאלוב ושות', נחשבים למקצועיים ביותר ומהווים פתרון מצויין לבני זוג הנמצאים בהליך גירושין. לייעוץ ראשוני ללא התחייבות עם עורך דין גירושין של משרד עורכי הדין רפאלוב ושות', התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר!