07 Oct
07Oct

דיני חוזים הוא ענף שלם העוסק בניסוח, עריכה וחתימה על הסכמים בין 2 צדדים או יותר. חתימה על חוזה מהווה הסכמה של הצדדים על זכויות וחובות המגיעות לכל אחד על-פי סעיפי החוזה. ישנם סוגים שונים של חוזים שהתחומים שלהם במקרים רבים אינם נושקים אחד לשני. בין סוגי החוזים השונים ניתן למצוא את החוזים הבאים:

  • חוזה מכר וחוזה קנייה של נכס נדל"ן.
  • חוזה שכירות לדירה, מבנה מסחרי או בית פרטי.
  •  חוזה עבודה אישי או חוזה עבודה קיבוצי.
  • חוזה לזיכיון בית עסק.
  • חוזה לשיתוף פעולה עסקי בין 2 גורמים או יותר. 

ליווי וייעוץ משפטי של עורך דין חוזים, הוא הכרחי בהחלט בכדי לנסח את החוזה הרלוונטי לכם בצורה תקינה משפטית אשר תשמור על הזכויות שלכם בחוזה. 

 

עורך דין חוזים בחולון ועורך דין חוזים בבת ים לפרוייקט פינוי בינוי

 

גרים בבית ישן בחולון או בת ים המיועד לתמ"א 38-2 לפינוי בינוי? עורך דין חוזים בחולון או עורך דין חוזים בבת ים הוא בדיוק מה שאתם צריכים! עורך דין מקצועי לדיני חוזים, עם ניסיון בליווי משפטי בפרוייקטים של תמ"א 38-2, יסייע לכם מול החברה המנהלת את הפרוייקט. אם אתם שייכים לועד הדיירים בפרוייקט או שאתם אחד מבעלי הדירות, תוכלו לקבל ליווי משפטי של עורך דין לענייני חוזים לבדיקת החוזה של החברה המנהלת את הפרוייקט. בפרוייקטים להתחדשות עירונית, חשוב לעמוד על הזכויות של בעלי הדירות על מנת שלא יהיה ניצול של הגורמים האחראים על הפרוייקט. 

 

איזה עורך דין חוזים במרכז הוא מומלץ? 

 

אם אתם גרים באיזור מרכז הארץ ומחפשים עורך דין חוזים במרכז, מומלץ לכם לפנות כבר עכשיו לעורך דין חוזים של משרד עורכי הדין רפאלוב ושות'! משרד עורכי הדין רפאלוב ושות' נחשב לאחד ממשרדי עורכי הדין המובילים כיום את תחום דיני החוזים. צוות משרד עורכי הדין רפאלוב ושות' כולל עורכי דין מהשורה הראשונה ובעלי ניסיון של מעל ל-20 שנה בניסוח, עריכה וליווי חתימה של חוזים במגזר הפרטי ובמגזר העסקי. 

 

עורך דין חוזים של משרד עורכי דין רפאלוב ושות'

 

משרד עורכי הדין רפאלוב ושות' מזמין אתכם ליצור קשר עם צוות המשרד ולקבל ייעוץ ראשוני בנוגע לניסוח, עריכה או חתימה על חוזה הרלוונטי אליכם.