07 Oct
07Oct

תחום דיני המקרקעין נוגע לכל אחד, בין אם זה בעת רכישת דירה ובין אם זה בעת חתימת חוזה שכירות. דיני המקרקעין הם תחום מורכב הכולל תקנות רבות ותקדימים המשפיעים על ניסוח חוזי מכר וקנייה, טיפול בתיקים בבית המשפט וסכסוכים הנוגעים לנדל"ן. עורך דין מקרקעין מלווה לקוחות בתהליכים שונים ומספק ייעוץ משפטי בנוגע לניסוח הסכמים, לעסקאות נדל"ן במגזר הפרטי ולעסקאות נדל"ן במגזר העסקי. 

 

עורך דין מקרקעין בבת ים למיסוי מקרקעין

 

גרים באיזור בת ים וזקוקים לעורך דין בתחום הנדל"ן? עורך דין מקרקעין בבת ים יכול לסייע לכם בתהליך קנייה או מכירה של דירה ולייעץ לכם בכל הנוגע לנושא המיסוי. כאשר אתם מבצעים פעולה או קנייה של נכס, חשוב שיהיה לכם ליווי מקצועי לגבי אחד הנושאים החשובים בתחום הנדל"ן בישראל - נושא המיסוי. עורך דין מנוסה בתחום הנדל"ן יידע לעומק את כל המשמעויות של חוק מיסוי מקרקעין המאגד בתוכו את כל התקנות בנוגע למיסוי בעת מכירה או קנייה של נכס נדל"ני. 

 

עורך דין מקרקעין בחולון לניסוח חוזים

 

מתכננים לחתום על חוזה שכירות ורוצים לקבל ייעוץ מקצועי? אם אתם לא בטוחים בסעיפים בחוזה שאתם עומדים לחתום עליו, אל תהססו ופנו כבר עכשיו לעורך דין מנוסה בתחום חוזי נדל"ן. אם אתם גרים באיזור חולון ומחפשים עורך דין לניסוח חוזי שכירות, תוכלו למצוא אותו באחד ממשרדי עורכי הדין המובילים באיזור חולון. עורך דין מקרקעין בחולון יעבור על כל סעיפי החוזה ויוודא כי אתם מקבלים את כל הזכויות שלכם כשוכרים. 

 

איזה עורך דין מקרקעין במרכז הוא מומלץ?

 

בכדי שתוכלו להיות רגועים בכל עסקה או חתימת חוזה נדל"ן, אתם מוזמנים לפנות לעורך דין מקרקעין במרכז של משרד עורכי הדין רפאלוב ושות'. משרד עורכי הדין רפאלוב ושות' פועל כבר מעל ל-20 שנה ברציפות ומלווה מאות לקוחות באיזור חולון ובת ים בפרט ובאיזור המרכז בכלל, בעסקאות נדל"ן, ניסוח חוזים, סכסוכים משפטיים, מיסוי מקרקעין וחתימת חוזים בתחום המקרקעין. 

 

עורך דין מקרקעין של משרד עורכי דין רפאלוב ושות'

 

משרד עורכי הדין רפאלוב ושות' מזמין אתכם לפגישה עם עורך דין מקרקעין, במשרדים במרכז ההיי טק המתקדם של חולון בכל נושא מקרקעין הרלוונטי לגביכם. התקשרו עכשיו ולמספר הטלפון באתר לתיאום הפגישה!