07 Oct
07Oct

נושא כאוב הוא נושא התאונות. לא רק כאוב אלא כזה שהסיכויים לפגוש אותו במהלך חיינו הם גבוהים מאד. החיים מלאים בסיכונים. בעיקר בישראל. משלב הצבא, דרך העבודה, תאונות דרכים ומחלות. אנחנו חיים חיים אינטנסיביים מאד ולמרות שבאמת, בזמנים אלו, בעבודות בעלות הסיכון הגבוה ביותר עובדים עובדים זרים, עדיין, ישראלים רבים מועסקים בעבודות עם סיכון גבוה. 

אספר לכם סיפור. בני האמצעי עבד בחברה לינקוי פאנלים סולריים ויום אחד בבוקר הודיעו לנו שהוא נפל מגובה של 8 או 9 מטר על רצפת בטון.. זה היה יום שחור שלאחריו החלו שישה חודשי שיקום ארוכים עד שתודה לאל עמד על רגליו. כיום הוא בסדר ועם מספר אחוזי נכות שילוו אותו כל החיים. 

כאשר קרתה תאונת העבודה ולאחר שעבר את הניתוח הראשון ואנחנו עוד בהלם, מיד ייעצו לנו - "קחו עו"ד לתאונות עבודה". כמובן לא ידענו כלום על עורך דין לתאונות עבודה כי זו היתה לנו הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים בארוע כזה. עו"ד לתאונות עבודה? איך מוצאים. באינטרנט. אמרו לנו שלא ושנקבל המלצות מחברים וכך עשינו. עורך דין לתאונות עבודה לא מוצאים באינטרנט. בואו ואמליץ לכם על משרד עו"ד לתאונות עבודה שיילווה אותכם ברגישות ובמקצועיות לכל אורך הדרך והמאבק המשפטי מול המעסיק ומול הביטוח הלאומי. בדגש על הרגישות כי אלו לא זמנים קלים ונדרשת כל התמיכה. הכירו את משרד עו"ד רפאלוב. גילוי נאות - זהו לא המשרד שייצג אותנו, אחרת לא הייתי ממליץ עליו. משרד עו"ד רפאלוב מלווה כבר מעל 20 שנה קורבנות רבים של תאונות דרכים עד לקבלת הפיצויים המגיעים להם וקבלת אחוזי הנכות שחשובים כל כך להמשך החיים. 

כך גם בתאונות דרכים. אותו עו"ד לתאונות עבודה דרוש כמובן במקרה הזה. עו"ד לתאונות דרכים. עורך דין לתאונות דרכים הוא אותו עורך דין שאתם נדרשים עבור תאונות עבודה. משרד עו"ד רפאלוב הוא המשרד עבורכם.  בשעות קשות אלו אנחנו נוטים לקחת החלטות פזיזות ולא נכונות. אם את קוראים מאמר זה, זכרו. רישמו על פתק. עו"ד לתאונות עבודה או עו"ד לתאונות דרכים הטוב ביותר עבורכם הוא משרד עו"ד רפאלוב. עורך דין לתאונות דרכים ועורכי דין לכל מטרה. זכרו זאת. בהצלחה.