07 Oct
07Oct

אני חושב שאין נושא או תחום מורכב יותר משפטית מתחום המקרקעין. מה לא מעורב בו. מיסים, זכויות, חוקים, תקנות, זכויות וחובות, גאוגרפיה, טופוגרפיה, בנקים, אישורים מנדטורים ועוד ועוד.. אם אתם נכנסים לתחום הזה ללא גלגל הצלה ובמקר ההזה ייעוץ, אתם משולים לאדם שלא יודע לשחות אבל בכל זאת נכנס לים סוער בידיעה שבטח ייטבע. 

אם אתם קוראים מאמר זה אתם בטח מחפשים עזרה בתחום. בגלל זה הקדמתי וכתבתי מה שכתבתי. אני חושב שרוב רובה של האוכלוסיה בישראל בשלב כזה או אחר תעמוד מול האוקיינוס הזה מבלי לדעת לשחות. חלקם ייכנסו למים ללא גלגל הצלה ופשוט ייטבעו וחלקם יפנו לייעוץ וייעוץ זה יהיה גלגל ההצלה עבורם. 

וממי מקבלים ייעוץ? מעו"ד מקרקעין כמובן. אם אתם או הנכס שלכם עומד לפני פרוייקט פינוי בינוי או תמ"א 38 ומעורב בתהליך של תכנון ובנייה בעירייה או ברשות המקומית תאמינו לי שאתם רוצים שיהיה לצידכם עו"ד מקרקעין. ולא סתם עורך דין אלא עורך דין או משרד עורכי דין מקצוען בתחום. מדובר כאן על לעיתים מליוני שקלים שמונחים על הכף ועל עתידכם ועתיד ילדיכם. יש הרבה מאד משרדי עורכי דין ויש את משרד עו"ד רפאלוב. משרד מומחה לעניין ותחום שפועל בישראל כבר מעל 20 שנה במומחיות ובמקצועיות רבה ותשאלו את רשימת הלקוחות המרוצים שלהם. משרד עו"ד רפאלוב הוא אחד מהמשרדים שאתם רוצים לצידכם בהליך זה. 

אז עוד פעם אני חוזר. אם אתם לפני או בתוך תהליך של פינוי בינוי או תמ"א 38 או תהליך של תכנון ובניה פנו לייעוץ של עו"ד מקרקעין או במילים אחרות, פנו למשרד עו"ד רפאלוב. זאת הפעולה הכי טובה שתוכלו לעשות ומשרד זה יהיה גלגל ההצלה שלכם מול גופי המדינה ומול סבך החוקים הלא נגמר הרולוונטי לתחום המקרקעין. 

אל תאחרו עם זה. אל תחתמו על מסמכים ואל תסכימו על כלום ללא ליווי משפטי. טעות אחת יכולה לסבך אותכם או לחילופין לגרום לכם להפסיד עשרות ואולי אפילו מאות אלפי שקלים ולהכניס אותכם אולי אפילו להליך ארוך ומייגע. אז עבור עו"ד מקרקעין  כדאי לפנות למשרד עו"ד רפאלוב ואתם בידיים טובות. צרו קשר עוד היום. בהצלחה.