07 Oct
07Oct

כל רכישת דירה היא ארוע מכוננן בחיינו. אני זוכר שאנחנו בנינו את ביתנו. בית, 500 מטר, תוכניות, קבלנים, מנהל פרוייקט, מפקח, מהנדס הפרוייקט, משרד הפנים, משרד עורכי דין, משרד השיכון, מיסים, משתכנא, ריביות, אגרות ועולם שלם שנפתח בפנינו ולא הכרנו והיינו צריכים ללמוד אותו תוך כדי תנועה. חוויה בהחלט מרגשת מתחילת הדרך, מתווית החלום, בחירת המקום, ברור עם הבנק, הכירות עם האנשים המעורבים, תחילת העבודה, הבעיות הצצות ופתירתן וכל הדרך הפתלתלה הזאת עד לקבלת המפתח. 

אנחנו שומעים הרבה בחדשות על פרוייקטים של בנייה שמתחילים בכל תרועה רמה ומסתיימים לא עם מפתח ביד אלא עם עגמת נפש ותביעות משפטיות מכל עבר. זה לעיתים קורע לב. לא מדובר כאן על נסיעה לחו"ל שהשתבשה. מדובר כאן על חסכונות של חיים שלמים ועל חלומות שנשברו לרסיסים. כל זה מביא אותי למסקנה אחת - רכישה של דירה מקבלן או אפילו רכישה של דירה יד 2 או כל תהליך של חתימה על חוזה מקרקעין מול המדינה דורש גיבוי של משרד עורכי דין טוב ומקצועי. בעיקר רכישה של דירה מקבלן כי זה בדרך כלל עניין של תהליך כפי שתאירתי בתחילת המאמר. 

עכשיו, אתם יכולים לבחור במילות חיפוש נניח עורך דין מכירת דירה ולקוות שיעלו לכם תשובות טובות מה שמזכיר קצת מילוי לוטו או שאתם יכולים לבחור כאמור משרד מקצועי ומכובד שייצג אותכם לכל אורך הדרך. אחד כזה הוא משרד עו"ד רפאלוב. ישנם כמובן עוד משרדים אבל משרד עו"ד רפאלוב הוא משרד שבוודאות מוחלטת לא יאכזב אותכם וייצג אותכם מול כלל הגופים הפרטיים ואלו של המדינה במקצועיות הגבוהה ביותר שניתן.  

אני חוזר כי זה חשוב. אל תלכו לעסקה או לפרוייקט הכי חשוב של חייכם עם עורך או עורכת דין שמצאתם לאחר שבדקתם מילות חיפוש כמו עורך דין מכירת דירה. אל תעשו זאת. אם אתם לפני תהליך של רכישה של דירה מקבלן או אפילו רכישה של דירה יד שניה או לפני חתימה על חוזה מקרקעין, לכו על בטוח ויצירת קשר עם משרד עו"ד רפאלוב זה הליכה על בטוח. לפני רכישה של דירה מקבלן מתקשרים למשרד עו"ד רפאלוב. מזל טוב ובהצלחה.